jajko czy kura

Oczywiscie, ze kura!

8 Komentarzy »

  1. Jula said

    A gdzie kogut?. . .
    Pomaleńku przez podwórze Idą dzieci kurze. W kropki, w ciapki, malowanki, bo to miały być pisanki… 😉

    Mokrego śmigusa i dyngusa :D)))

  2. Jula said

    Pomaleńku przez podwórze Idą dzieci kurze. W kropki, w ciapki, malowanki, bo to miały być pisanki… ;D

    Obfitego śmigusa -dyngusa! :D)))

  3. Jula said

    chciałam się tutaj wpisać i mi komentarza nie przyjmuje 😦

  4. Jula said

    No to jeszcze raz!..
    A kogut?… Pomaleńku przez podwórze Idą dzieci kurze. W kropki, w ciapki, malowanki, bo to miały być pisanki…
    Mam nadzieje,że miałeś miłą atmosferę na święta?… Pozdrawiam już poświątecznie i ciepłej wiosny życzę ;D)))

    • miziol said

      Dziekuje Jula. na ciebie zawsze mozna liczyc w kwestii zyczen i swiat. 🙂 Pozdrawiam

  5. „… na ciebie zawsze mozna liczyc w kwestii zyczen i swiat.”

    Nie to co na Miziola 🙂

    • miziol said

      Kajam sie Amicusie… Wiem, ze jestem niewdziecznym „wspolblogerem”, ale gdybys widzial jak wygladaja ostatnio moje dni i noce to pewnie bys mi wybaczyl, co jak mam nadzieje i tak zrobisz :-). Zreszta dlugosc i czestotliwosc moich wpisow wyraznie swiadczy o ilosci czasu, jaki moge poswiecic na „zycie”. W maju planuje krotki wypad do sloneczka to moze bede aktywniejszy …

  6. JohanEnder said

    Nice site! 😀

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

